Online reserveren bij een restaurant

In Nederland is het bijna overal mogelijk om online een plek in een restaurant te reserveren. Je hoeft je huis niet uit en je kunt meteen gaan zitten als je bij het restaurant bent. Tegenwoordig kun je bij sommige restaurants ook virtueel een tafel reserveren. Zo kun je meteen het restaurant goed bekijken voordat je je reservering plaatst. In deze blog lees je hoe wij met onze techniek een virtuele tafelreservering mogelijk maken.

Hoe werkt online reserveren bij een restaurant?

Het is natuurlijk erg makkelijk om online een reservering te plaatsen bij een restaurant. In Nederland wordt dit heel erg makkelijk gemaakt door de systemen die restaurants gebruiken. Je kiest je tijd en datum, het aantal mensen en je bent klaar voor een heerlijk avondje uit. Voor restaurants is dit natuurlijk ook ideaal, het maakt de stap om uit eten te gaan een stuk kleiner en het zorgt voor weinig drukte aan de balie van je restaurant. Maar wat nou als dit nog makkelijker kan? Onze techniek maakt het online reserveren leuker, aantrekkelijker en minstens zo eenvoudig.

Door middel van tags kunnen wij gasten op een interactieve manier kennis laten maken met het restaurant. Ook kunnen wij het boekings- of reserveringssysteem dat het restaurant gebruikt koppelen aan onze virtuele ruimte. Het is dus niet nodig om een nieuw systeem aan te schaffen, dat zou namelijk niet handig zijn. Gasten kunnen dus eenvoudig virtueel een tafel reserveren.

Virtueel restaurantbezoek

Onze techniek biedt mensen de mogelijkheid om een restaurant alvast van binnen te bekijken, zonder dat ze eerst langs hoeven te komen om een kijkje te nemen. Door middel van een virtuele kopie van het restaurant kunnen mensen alvast een goede indruk krijgen van hoe het restaurant er uit ziet. Voor bezoekers een goede manier om voorbereid op pad te kunnen gaan.

Ook voor de restaurants heeft virtueel bezoek een aantal voordelen. Allereerst kun je met de virtuele ruimte het restaurant goed op de kaart zetten. Door het restaurant netjes en mooi te laten zien worden mensen al enthousiast voordat ze bij je restaurant zijn geweest. De perfecte manier om je gasten extra uit te laten kijken naar hun bezoek aan je restaurant. Zo hebben wij het restaurant op de foto hieronder gescand, om gasten wat meer te kunnen vertellen over het bijzondere concept wat zij aanbieden. Bij dit restaurant werken namelijk mensen met een verstandelijke beperking in de bediening.

Bij dit restaurant kunt u al virtueel een tafel reserveren

Dit kan naast online reserveren nog meer met onze techniek

Naast het geven van een mogelijkheid om je restaurant virtueel te bekijken biedt onze techniek nog meer voordelen. Zo kunnen wij leuke foto’s en filmpjes van je restaurant toevoegen aan de scan. Denk hierbij aan een leuke introductie van de gastheer of geef je gasten een virtueel kijkje in de keuken. Zo wordt het bezoeken van een restaurant een nog uitgebreidere ervaring met een modern tintje.

We kunnen de gasten ook de mogelijkheid geven om de menukaart virtueel en interactief te bekijken. Maak bijvoorbeeld een aantal foto’s van de beste gerechten uit je restaurant en plaats deze op de interactieve menukaart. Of laat mensen de lekkerste drankjes zien die achter de bar worden gemaakt. Op onze website kunt u alvast een aantal leuke restaurants virtueel bekijken.

Zo maken wij een virtuele ruimte

Om de virtuele ruimte te maken wordt er eerst een afspraak gemaakt om langs te komen. Wij komen met onze scanner naar het restaurant om een mooie impressie vast te kunnen leggen. Hiervoor is het belangrijk dat het restaurant er mooi bij ligt, zodat we meteen aan de slag kunnen. Ook is het aangeraden om een afspraak te maken buiten de tijden dat het restaurant open is. Hiermee voorkom je namelijk dat er mensen op de scan te zien zijn. We kunnen de mensen natuurlijk onherkenbaar maken, maar het netste beeld is een leeg restaurant.

Het maken van de scan voor uw restaurant

Meestal hebben wij niet meer dan één dagdeel nodig om het restaurant te scannen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat uw restaurant niet gesloten blijft op momenten dat het restaurant eigenlijk open is. Mochten we aan één dagdeel niet genoeg hebben, komen we gratis op een ander moment terug om de scan af te maken. Dit is tot op heden nog niet voorgekomen, onze techniek is gelukkig zeer effectief.

De nabewerking

Na het maken van de scan hebben wij nog wat tijd nodig voor het nabewerken van de beelden. Hierbij kunnen we meteen de eventuele extra’s in de virtuele ruimte toevoegen. Ook de nabewerking kost meestal niet zo veel tijd, al ligt dat natuurlijk ook aan het aantal extra’s dat wordt toegevoegd. Het is bij onze techniek altijd mogelijk om extra’s toe te voegen, ook bij scans die al maanden geleden zijn gemaakt. Meestal kunnen wij de gasten van uw restaurant binnen een week al de mogelijkheid bieden om online te reserveren.

No responses yet

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Winkelwagen
Geen producten gevonden
Verder winkelen
0