Onze Missie
Wij zijn met het initiatief ‘Binnen Bij Mij’ begonnen vanuit onze passie voor innovatie en visuele creatie. De moderne wereld zit vol met nieuwe kansen op het gebied van technologie. We wilden onze creativiteit koppelen aan een innovatief en interactief product waar mensen ook nog eens wat aan hebben.
We hebben al tientallen bedrijven mogen helpen met het maken van een Digitale Twin, zoals wij dat noemen. Ons doel is om in deze tijd van innovatie en techniek ondernemers een virtuele manier van bedrijfsvoering te bieden. Daarnaast willen we particulieren de voordelen en mogelijkheden van ons virtuele product laten zien.
Met een digitale twin ontstaan er nieuwe mogelijkheden voor bezoek. Denk aan High-end scans voor bezitters van cultureel erfgoed, musea, hospitality, de bouw/industrie of aanbieders van cursussen en trainingen.
De mogelijkheden zijn eindeloos…
Gespecialiseerde focus op kunst en cultuur
Van alle industrieen waar wij in werken is de kunst- en cultuursector de ‘main focus’ geworden. Deze sector is de laatste jaren flink geraakt door alle perikelen rondom het moeten dichthouden van de deuren. Ook is er een neerwaartse trend te zien in het museumbezoek onder jongeren (leeftijd 15-25).
Reden genoeg voor Binnen Bij Mij om daar iets aan te doen. Wij willen namelijk dat kunst en cultuur weer populair onder de jongere doelgroep. Dankzij onze digitale tools kunnen wij musea letterlijk in een nieuw perspectief laten zien. Dankzij ons interactieve product stimuleren wij jongeren om meer te weten te komen over een museum. Hierbij stimuleren wij de digitale bezoeker om ook een fysiek bezoek aan het museum te brengen.
En wat blijkt? Onze digitale producten leveren musea bijna 40% aan nieuwe geïnteresseerde bezoekers. Een groot deel van hen heeft daarnaast al een fysiek bezoek aan meerdere musea gebracht of is van plan om dit te gaan doen.